Wednesday, January 16, 2008

ကၽြန္ေတာ္႕ ဘေလာ့ဂ္ေလး သေႏၶတည္ခဲ႕ရျခင္း

အထူးျခားဆံုးကေတာ႕ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အမွတ္တရထားခ်င္စိတ္ေတြျပန္လည္ႏိုးထလာလို႕ပါပဲ …နား႐ႈပ္သြားမယ္ထင္ပါတယ္…ဒီလိုပါ …တစ္ခါက … ခ်စ္သူသက္တမ္းတစ္ႏွစ္ျပည္႕ကို မမွတ္မိတဲ႕ကၽြန္ေတာ္႕ကို …ခ်စ္သူကစိတ္ဆိုးဖူးပါတယ္… ဘာလို႕လဲဆိုေတာ႕ …အဲဒီေန႕ကို ကၽြန္ေတာ္ကမွတ္မထားမိလို႕ပါ …ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ႕ေကာင္ကလဲ …ခက္တယ္ … …
လိုရင္းကိုပဲေျပာပါေတာ႕မယ္ … ခ်စ္သူေၾကာင္းေျပာေနရရင္ လူတိုင္းလူတိုင္း ထမင္းေမ႕ဟင္းေမ႕ျဖစ္တတ္လို႕ပါ … …
ကၽြန္ေတာ္လဲ ကဗ်ာေတြေရးၿပီရင္ ေကာ္ပီေလးေတာ႕သိမ္းထားတတ္တယ္…စာအုပ္ေလးတစ္အုပ္နဲ႕ေပါ႕ ...တစ္ရက္ေတာ႕ …သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က အဲဒီစာအုပ္ကိုလာငွားတယ္ …ျဖစ္ခ်င္ေတာ႕ … အဲဒီသူငယ္ခ်င္းနဲ႕ ဒီေန႕အထိ အဆက္အသြယ္မရခဲ႕ဘူး …ကၽြန္ေတာ္႕မွာေတာ႕ …သားသမီး အိမ္ေပၚကဆင္းသြားတဲ႕မိဘလို …သံေယာဇဥ္ကလဲ မျပတ္ဘူး …. ဘယ္လိုက္ရွာရမွန္းလဲ မသိဘူး …
အဲဒါနဲ႕ပဲ ဂိုေထာင္တစ္ခု ( Hosting ) ေတြ႕တာနဲ႕ …ကၽြန္ေတာ္႕ကဗ်ာေတြကို … …သိမ္းဆည္းတဲ႕သေဘာပါ …
ေနာက္ရည္ရြယ္ခ်က္တစ္ခုကေတာ႕ … …
ကဗ်ာဆိုတာ … … ကဗ်ာဆရာမက္တဲ႕အိပ္မက္ပါ …အိပ္ရာကႏိုးလာတိုင္း ျပန္ျပန္ေျပာျပခ်င္သလိုမ်ိဳး …. ….
ကဗ်ာဆိုတာ … …ကဗ်ာဆရာရဲ႕ ၀မ္းနဲ႕လြယ္ၿပီးေမြးထားတာပါ …ကိုယ္႕ရင္ေသြးကို… လူပံုအလယ္မွာတင့္ဆန္းေစခ်င္သလိုမ်ိဳး … ...
အဲဒါေၾကာင့္ပဲ …
ကၽြန္ေတာ္ ……ဒီ “ ေနရာလြတ္မ်ား ” ဘေလာ့ဂ္ကို ေရးပါတယ္ … … တည္ညိမ္းကို

No comments:

Post a Comment